w związku z tym, że są wakacje, a ja dopiero na pare dni przed wyjazdem zapoznałem się z filmwebem jeszcze nie do końca poznałem tajniki przesytłania do Was danych. prawie 2 tygodnie temu wysłałem do Was obszerne informacje o aktorce, której nie mieliście żadnych danych. czekałem na to, aż po tym jak przeczytacie i zatwierdzicie mój formularz zobaczę swój tekst na filmwebie. jednak nie doczekałem się. pomyślałem, że może za krótko czekam (2 dni) i nie myślałem o tym przez następny tydzień, kiedy to wyjechałem z domu. teraz wróciłem i znów nic. nie znam się, ale niech ktoś mi powie, czy długo jewszcze mam czekać? może ktoś powinien mnie powiadomić o tym, że nie podoba mu się mój formularz, albo coś. a może to coś w rodzaju tych afer ze znikającymi punkcikami? o których przebiegu także nie amm pojęcia (i co z tego? zabronicie mi się chociaż spytać?)

dnaoro

hmm
przecież gdy dodajesz osobę lub film to wyświetla się napis, że trzeb apoczekac 7 dni, więc po 2 dniach z pewnością to nie nastąpi, filmy są dodawane dość szybko, jednak na osoby trzeba cierpliwie poczekać, kiedyś z pewnością zostaną dodane, ja na swoje czekałam pół roku, ale się doczekałam, tych opisów jest tyle, że niestety redakcja nie jest w stanie szybciej ich dodawać

gonia

filmy...
tak, to idzie szybciej, ale zapewniam, że to cholernie męcząca robota, coś o tym wiem... problemem jest to, że wasze informacje dotyczące filmów sa niepełne i ludzie je weryfikujący muszą sami poświęcac dużo czasu na poszukiwania danych...

dnaoro

człowieku. . .
osoby dochodzą tutaj czasami dopiero po roku. . . ja jestem tutaj osem miesięcy i na początku zrobłem stronę jednej osobi, a ona dota nie doszła. . .

dnaoro

ojcowska rada